Hold jeres næste event, firmafest eller konference i Cirkusbygningen

za2

Hvad gør man som virksomhedsejer, eventkoordinator eller koncertarrangør, når man skal bruge et lokale til mere end hundrede mennesker? Ja, måske endda tusind mennesker? Så bliver firmaets lokaler hurtigt for små og trange og løsningen må findes udenfor firmaets fire trygge vægge.

Book Cirkusbygningen

Står du eller I ovenikøbet og skal afholde en større begivenhed såsom en konference, firmafest eller et større awardshow? Ja, så kan I jo kigge på intet mindre end Cirkusbygningen, som man ellers forbinder med etablerede navne og kunstnere som Linje 3, STUMP eller andre artister, der spiller for fulde sale. Men dette er ikke kun tilfældet, for Cirkusbygningen kan også bookes til netop dit eller jeres arrangement! Læs med her og bliv klogere.

Hold konferencen i en flot og historisk bygning

Det er altid en lidt højtidelig stemning, der er omkring konferencer. Måske skal der være en “key note speaker”, der indenfor forskning eller jeres specielle fag-felt skal oplyse jer om de nyeste landvindinger indenfor det faglige felt, I arbejder indenfor.

Måske er det en person, man fagligt ser meget op til og lader sig inspirere af i dagligdagen og personen bliver næsten behandlet og set som en nutidens rockstjerne. Her er der ingen bygning, der lever op til forventningerne om glamour, seriøsitet og storhed som Cirkusbygningen.

Det er en enhver rockstjerne værdig at stå og præsentere de nyeste resultater i denne ikoniske bygning, der også giver gode tekniske muligheder for storslået lyd, så alle kan høre, hvad der bliver sagt, selv på de bagerste rækker. Er I blevet nysgerrige efter denne mulighed for at booke Cirkusbygningen til jeres næste konference, så klik her for mere information.

Hold den næste firmafest i en ikonisk bygning

Hvis I har en arbejdsplads med mange medarbejdere, kan det være en fordel at outsource lokationen, så firmaet ikke skal huse firmafesten. Her står Cirkusbygningen klar til jeres næste firmafest, der også tilbyder personale til garderobe, bar og den efterfølgende rengøring. Alt bliver sørget for, når det handler om alt det praktiske og dermed er der ikke nogle medarbejdere, der på sådan en festlig dag skal stå for ansvaret for alt det praktiske eller rengøringen næste dag.

Det giver gladere medarbejdere at få lov til at slå sig løs engang imellem og endda i en flot bygning, der signalerer, at man virkelig værdsætter sine medarbejdere ud over det sædvanlige. Vel mødt i Cirkusbygningen til jeres næste event, fest eller arrangement. Det bliver storslået.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.